Forthing,
topontwerpen met technologische innovatie

Forthing is een belangrijk lid van Dongfeng Liuzhou Motors, dat in de afgelopen 20 jaar hoogwaardige producten en diensten heeft geleverd aan bijna 2 miljoen autobezitters. Het werd ook een van de grootste automobielconcerns in China, met eretitels als ‘China Famous Brand Product’ en ‘The Most Competitive Brand in the Market’ en met een hoge naamsbekendheid en reputatie in binnen- en buitenland. 

Dongfeng heeft een ontwikkelingstraject van continue doorbraken geleid. Op dit moment bestrijken de overzeese activiteiten van Dongfeng meer dan 30 landen en regio’s in Azië, Afrika en Zuid-Amerika, naast Centraal- en Oost-Europa. Terwijl het zijn overzeese markt uitbreidde, heeft Dongfeng vorm gegeven aan een internationaal beroemd merk onder zijn geavanceerde managementconcepten, technologie en topontwerp om de merkglobalisering te ondersteunen. Gevestigd in China, Zweden en Duitsland, zetten de binnenlandse en buitenlandse R&D-bases zich in voor technologische innovatie en toepassing in de auto-industrie door middel van gezamenlijk onderzoek en ontwikkeling.

De Forting 5 en de Forthing U-tour, de eerste modellen gelanceerd onder Forthing en het King Lion-logo dat in het openbaar zichtbaar wordt, draagt een krachtige missie voor het gloednieuwe merk Forthing. Het gaat om het aansturen van het merk en zo wereldwijd een premium merk te creëren. Het logo van Forthing duidt op een houding van moed, zelfvertrouwen en onverschrokkenheid – een gevoel van kracht, net als een dappere leeuw.